Gyakori kérdés az, hogy vajon legyen-e kattintható link a szövegben, vagy ne? Hát ez függ attól is, hogy milyen céllal kértél egy magazint. Ha vannak szuperjó kézműves termékeid például, amiket direkt a karácsonyi szezonra készítettél, akkor mindenképpen legyen egy link, ami vagy egy másik weboldaladra irányítja az olvasót, vagy oda, ahol meg tudja nézni, vagy vásárolni a terméket. De ha az a célod, hogy az olvasód sokáig olvassa az írásaidat, és maradjon nálad, akkor ne tegyél be linket. Bármelyik esetet is választod, érdemes úgy elhelyezni egy-egy linket, hogy külön oldalon nyíljon meg.
Ha nincsen terméked, vagy nem üzleti céllal használod az oldalt, akkor HASZNOS TANÁCS!!! Arra mindig ügyelj, hogy klikkelj a LINKMENTESÍTÉS gombra, mert a célunk nem az, hogy az Olvasót elküldjük egy másik oldalra. A célunk, hogy minél tovább maradjon nálunk és ezért egyetlen írásunkba se helyezzünk el kattintható linket.
Ha van üzleted, vagy másik weboldalad, amit szeretnél megmutatni, akkor az alábbiakban érdemes a linket elhelyezni.
Kattints a link gombra, és amikor kijön a lent látható doboz, A LINK URL-hez másold be a linket, ahova szeretnéd átirányítani az olvasót, majd jelöld be azokat, amiket a képen látsz.
Kattinthatóvá válik a linked, de új oldalon nyílik meg, így visszatalál a magazinodra az olvasód.